نصب | +۱۰ |
از ۴ رأی | ۴.۲ |
دستهبندی | کتابها و مطبوعات |
حجم | ۵ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۴ آبان ۱۳۹۴ |
نصب | +۱۰ |
از ۴ رأی | ۴.۲ |
دستهبندی | کتابها و مطبوعات |
حجم | ۵ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۴ آبان ۱۳۹۴ |
سازمان بينالمللي استاندارد ISO ، استاندارد ISO 9001 را جهت بهبود كيفيت محصولات يا خدمات تدوين نمود كه كليه سازمانها اعم از كارخانجات توليدي يا مراكز خدماتي ، توليدكنندگان مواد غذايي، بيمارستانها، مدارس، سوپر ماركتها و حتي مغازه ها هم بتوانند اين استاندارد را در سازمان خود پيادهسازي و اجرا کنند . هر سازماني كه بخواهد اين استاندارد را پيادهسازي نمايد ملزم به رعايت الزاماتی است که در این برنامه شرح داده شده است. بندهاي استاندارد به گونهاي است كه بيشتر بر مستندات و سوابق تأكيد دارد و اساس آن رضايت مشتري است. در این برنامه ابتدا خلاصه ای از کیفیت و در ادامه بندها و الزامات ایزو 9001 نسخه 2008 گنجانده شده است همچنین مرور اجمالی بر نسخه 2015 و مقایسه آن با نسخه 2008نیز شده است که در نسخه های بعدی به طور کامل نسخه 2015 گذاشته می شود. در صورت استقبال و حمایت شما فرآیندها و مستندات مورد لزوم در ایزو9001 نیز در این مجموعه گنجانیده می شود. این پرداخت صرفا برای حمایت شما از ماست تا بتانیم این مجموعه را بروز رسانی کنیم. مخاطبان این برنامه دانشجویان،مهندسان،تولید کنندگان و مدیران و تمام کسانی که علاقه به جلب رضایت مشتری ، ارائه خدمات بهتر به مشتری و آشنایی با استاندارد ایزو 9001 دارند می باشند.