نصب | +۵۰۰ |
از ۱۰ رأی | ۴.۱ |
دستهبندی | کتابها و مطبوعات |
حجم | ۴ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ |
نصب | +۵۰۰ |
از ۱۰ رأی | ۴.۱ |
دستهبندی | کتابها و مطبوعات |
حجم | ۴ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ |
شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران به عنوان یکی از شرکتهای اصلی وزارت نفت، با بهرهگیری از خدمات نیروهای مجرب خود، وظیفهی راهبری و نظارت بر شرکتهای فرعی خود را دارد. با توجه به برنامهی توسعه و نیاز روزافزون کشور به فرآوردههای نفتی، و سیاست شرکت مبنی بر بهروزرسانی و بهبود پالایشگاهها و ساخت پالایشگاههای جدید، آن شرکت بیش از پیش نیازمند ارتباط روزآمد با مخاطبان و بهویژه مدیران و سرمایهگذاران داخلی و خارجی است.
با فراگیر شدن تلفنهای همراه هوشمند(smartphone) و نسل سوم اپراتورهای همراه (3G)، امکان استفاده از دادههای آنلاین در هر نقطه از ایران امکانپذیر شده است. فناوری 3G، شرکتها و سازمانها را قادر میسازد گسترهی بسیار وسیعی از سرویسهای پیشرفته را به مخاطبانشان ارائه دهند. با استفاده از این تکنولوژی، کاربر در سکون یا حرکت بهراحتی میتواند به اینترنت سرعتبالا دسترسی داشته باشد و امکان ارسال و دریافت عکس و فیلم و دادههای پرحجم برای او فراهم است. پس با رسانهای جدید و پویا مواجهایم که میتواند زمینهای بسیار مساعد برای برقراری انواع ارتباطهای مستقیم و مستمر فراهم آورد و در عین حال هزینههای فراوان رسانههای قدیمیتر را نیز بهشدت کاهش دهد. با توجه به امکانات این تکنولوژی، طراحی و ساخت اپلیکیشنی جامع و کارآمد میتواند این ارتباط گسترده را با مخاطبان برقرار کند.