نصب | +۱ هزار |
از ۲۴ رأی | ۴.۲ |
دستهبندی | مذهبی |
حجم | ۵ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۹ آذر ۱۳۹۸ |
نصب | +۱ هزار |
از ۲۴ رأی | ۴.۲ |
دستهبندی | مذهبی |
حجم | ۵ مگابایت |
آخرین بروزرسانی | ۱۹ آذر ۱۳۹۸ |
بسم الله الرحمن الرحیم
در دوره اخیر، آثار فراوانی در مورد تبلیغ و دیگر محورهای مرتبط با آن منتشر شده است. مبلّغان و دل سوزان این عرصه، قلم فرساییهای فراوانی كرده و زحمت های پراکندهای کشیدهاند، اما ویژگی این مجموعه که آن را از دیگر مجموعهها جدا میسازد این است که اولاً طرح کلی و مفاهیم جزئی آن، با تکیه بر آیات و روایات طراحی شده است و در جای جای آن از آیات و روایات استفاده ميشود؛ ثانیاً به صورت نظاممند به چیدمان مفاهیم پرداخته است.
به نظر میرسد دادههای علمی درباره تبلیغ اسلامی، در مراحلی از فر ایند تولید علم قرار گرفتهاند که میتوان برای تبلیغ، تشخصی علمی ترسیم کرد. درک اين ضرورت كه بايد به اطلاعات مرتبط با تبليغ، شكلي علمي داد، پژوهشگرانِ عرصه تبليغ را واداشت که تدويني علمي از تبليغ و مؤلفههاي آن عرضه کنند. لذا این مجلد و مجلدات بعدی، به دنبال تدوینی علمی و تولیدی اسلامی از علم تبلیغ هستند.
اگر چه شکل و تدوین علمی، سبب پیچیدگی و تخصصی شدن تبلیغ تربیتگرا میشود، تدوین گران این مجموعه کوشیده اند که اولین نوشته در زمینه تبليغ تربيتگرا، به صورت ساده و به دور از پیچیدگی عرضه گردد تا ان شاءالله علاوه بر فراهم سازی زمینه نگارش بیشتر و بهتر مقالات و کتاب ها با این رویکرد جدید، مبلّغان نیز در امر تبلیغ بتوانند بهرهبرداری مناسبتری از آن داشته باشند.